lördag 14 januari 2012

Sista veckan för denna resa har påbörjats...

Mina vänner som kom och överraskade mig, åkte hem tidigt i morse. Det kändes lite tomt när vi skiljdes åt i går kväll. Men det är ju det är, det kommer alltid till ett avslut. Men det är ju inte för evigt, det finns ju alla möjligheter att ses igen.

Idag är det mulet och blåsigt och jag kände inte för att göra nåt speciellt. Vilket i sig är helt OK, med tanke på att det varit 5 intensiva dagar i veckan som vanit. Tack Peter och Fredrik för ert besök här. En oförglömlig överraskning var det och jag kommer att leva länge på den. :-)

Har suttit och kollat på bostäder här och det finns underbara ställen som är överkomliga i pris. Kolla in länken nedan. Jag är helt såld på tanken att flytta hit. Jag skulle kunna jobba både som medium, healer och författare härifrån. Likaså skulle jag kunna ha kurser här, kombinerad med rekreation. Tänk er tanken? Jag hissnar.

När jag tänker på detta, så börjar givetvis mitt Ego att storskratta och säga: Jaha, å det där tror du på? Skulle du kunna fixa detta? Jag nitar till honom och säger bara:

ALLT ÄR MÖJLIGT.

*Tack Leo för de orden, de har i alla fall fastnat från utbildningen* (ärligt, det har fastnat mer också)

Nu börjar jobbet med att ordna upp ekonomin där hemma, se till att denna min dröm blir verklighet. Kommer att jobba som sjutton för att nå dit, tro mig jag kan vara väldigt envis, oxe som jag är. :-)

Nu ska jag kolla vidare på fler bostäder, men titta för skojs skull på denna och dröm er bort.

Kram alla underbara människor i min omgivning och även ni andra.

http://www.realestatemyhome.com/sv/ficha.php

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar