söndag 23 juni 2013

Veckans rapport

Det har varit en omväxlande vecka, vad gäller kosthållning och mer rörlighet av kroppen
Mån, tis och ons gick utan problem, jag åt inga kolhydrater alls, På torsdag blev det dock hårdbrödsmackor på kvällen. Fredagen åt jag också lite kolhydrater, liksom lör och sönd.

Känner inte något dåligt samvete för detta då jag har gått dryga 18000 steg två gånger.

Under en av mina promenader fick jag ett motstånd till det hela, som hette duga. En tanke som gick igenom huvudet, var att ska jag verkligen hålla på med detta resten av mitt liv...
Svaret kom efter ett tag och det var ett lyckorus som spred sig genom kroppen och jag kunde känna att detta är vad jag VILL göra.

I morse krävde kroppen att jag skulle gå ut och gå. Skön känsla. :-)

Vikten i morse var 93,6 så det är minus 2,4 kg. Detta är förmodligen vätska som lämnat kroppen, brukar ju vara bra ras i början. Men jag är övertygad om att jag är på rätt väg.

Tjingeling

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar