tisdag 18 juni 2013

Dag 2 i mitt nya liv.

I två dagar har jag undvikit kolhydrater och det har funkat bra. Fast jag saknar ju mina frukostmackor. Visst är det gott med Keso, ost, skinka och ägg också. Ska greja detta denna gång!

Dock blir jag påmind på nätterna att jag dricker för lite vatten på dagarna. I två nätter har jag vaknat med kramp i vaderna och fötterna. Får skärpa mig där!

I övrigt är det inte så mycket att tillägga om den delen av mitt liv.

Ska bli skönt med några dagars ledigt för att hinna med hemmet och dammråttorna som förökar sig i allt snabbare takt, lite tvätt som fixas, ja ni vet ju själva vad som behöver fixas i ett hem. Fast först och främst ska jag vara ute i solen så mycket jag bara orkar. Det är viktigt att ta hand om de njutningar som sommaren erbjuder också.

Önskar er alla en trevlig midsommar, redan nu ifall jag inte skriver något mer innan.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar