lördag 6 april 2013

Reflektion en vanlig lördag morgon

Nåja det är kanske inte riktigt en vanlig lördag. Jag menar, det är inte vanligt att jag ska stå på en mässa i två dagar och sälja en bok, skriven av mig...

Hela mitt liv har jag varit ute i riktigt god tid när jag ska göra något. Brukade sova dåligt och vakna tidigt och sen vandra omkring helt planlöst och väntar och väntar. En del säger att det är en åldersgrej...

Vaknade tidigt idag också, men inte ett dugg nervös inför helgens bravader. Sitter här helt lugnt och skriver dessa rader, slökollar lite på TV samtidigt och tycker att livet är behagligt. När jag vaknade vid 3, låg jag bara och njöt av tystnaden och stillheten, sen somnade jag om.

Nu ska jag duscha och sen meditera en stund, innan jag går bort till Solnahallen.

Kram och kärlek till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar