lördag 30 mars 2013

Summering av mitt liv...

Ja, helt plötsligt får jag massor av tankar om mitt liv, hur jag levt, om jag levt, när jag levt, var jag levt osv. Först tänkte jag lite förskräckt, är det snart dags att lägga ihop mina ljusblå? Men den tanken tog jag bort direkt, för jag vet att det handlar inte om detta.

Det handlar om mitt nästa bokprojekt, min inspirationsbok. Andevärlden ska hjälpa mig med informationen, jag ska skriva. De har också sagt att jag inte får dra ut på detta som med första boken. Dock trodde jag att min förkylning skulle gå över innan de satta igång, men ack vad fel jag hade. De är ivriga att jag kommer igång så det är bara att skriva ner det får till mig utan att tänka på i vilken ordning det kommer till mig. Sorteringen kommer sen.

Ska bli spännande att följa processen.
Ha en skön vår där ute.

2 kommentarer:

  1. Jag har så mycket nedskrivet att jag nästan vadar runt i allt. Undrar ofta när jag skall ta tag i allt ...

    //Heidi (litenpyret)

    P.s Jag kan inte lämna vanlig signatur från min iPad här på din sida. Det vägrar att fungera!

    SvaraRadera
  2. Mitt råd till dig är att inte tänka så mycket på vad du ska göra med det du skrivit, mer än att kanske numrera och arkivera så länge. En god vän berättade att han skrev på det sättet och sen fick han klart för sig hur han skulle organisera styckena.
    Jag kommer att göra nåt liknande själv, denna gång. Samla allt i en mapp på datorn, och sen när det är dags, lägga ihop alla dokument till ett.
    Lycka till min vän
    KRAM

    SvaraRadera