fredag 8 april 2011

Vårkänslor i luften och mediumutvecklingen går framåt... eller bakåt...

Nu börjar jag känna att kroppen vaknar till liv och livsandarna gör sig påminda. Som för så många andra reagerar kroppen genom att känna sig trött, hängig och det känns motigt att överhuvudtaget ta sig framåt.
Senaste dagarna har det hängt ett OK över mig, men samtidigt vet jag ju att det är tillfälligt och jag tillåter mig inte att knäckas denna gång. Tidigare vårar har jag blivit deppig, men det är jag inte nu. Lite ur balans men inte deppig. Otrolligt härlig skillnad i känslan. :-)

Är på väg till min skrivarlya och det är mycket inom mig som pockar på att få komma fram. Ska bli spännande att se slutresultatet så småningom. :-)

En underbar vårhelg till er alla.
Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar